محبوبیت گوشیهای هوشمند و تبلتها، به تغییر روش شرکتها در هدف قرار دادن مشتریان خود کمک کرده است. از آنجا که مردم تقریبا همیشه این دستگاهها را به همراه دارند، شرکتها به دنبال پیادهسازی استراتژیای هستند که بهوسیلهی این دستگاهها به مشتریان خود دسترسی داشته باشند.
فارمیلو میگوید: «بازاریابی تلفن همراه منقطع است». «این منقطع بودن به دلیل قدرتی است که یک بازاریاب به مصرفکننده میدهد تا چگونگی و زمان دریافت مواد بازاریابی را تعیین کند. به این دلیل که تقریبا در هر برنامهی تلفن همراه گزینهی اطلاعیه روشن یا خاموش وجود دارد. مصرف کننده در بازاریابی تلفن همراه دارای قدرت است».
حتما بخوانید: ارسال پیامک برای مشتریان: توصیههایی برای بازاریابی پیامکی
ارزیابی نتایج بدست آمده
چگونه بازاریابی کنیم - بررسی نتایج
آخرین مرحله برای پاسخ به این سوال که چگونه بازاریابی کنیم، این است که نتایج بدست آمده را نظارت کنید. ایجاد یک لیست بودجهی مناسب، تعیین اهداف و موارد عملی، انتخاب پرسنل مناسب برای هر یک از آیتمها، میتواند به واقعی بودن طرح بازاریابی شما کمک کند. در مورد اینکه چه میزان مایلید خرج کنید، به نوع نتایج مورد نظرتان و کارهای لازم برای رسیدن به نتایج، فکر کنید. مقالهای در وبسایت کلوریسم سه عامل کلیدی مشخص شدهی زیر را پیشنهاد میکند که به شما در اندازهگیری اثر راهکارهای بازاریابیتان کمک میکند:
۱. چگونه میخواهید کمپینتان را ردگیری کنید.
۲. کانالهایی که برای ردگیری میخواهید کداماند.
۳. چه متریکهایی را میخواهید بسنجید.
با توجه به موارد مذکور در وبسایت کلوریسم، متریکها بهترین روش برای اندازهگیری بازگشت سرمایهی شما هستند (دادههای عددی به شما امکان میدهد تا ببینید آیا به اهدافتان رسیدهاید یا نه). موارد اندازهگیری میتواند شامل بازدیدکنندگان وبسایت، تغییر تقدم، نرخ کلیک، اثر بخشی رسانههای اجتماعی و ارجاعات باشد.
منبع:
محبوبیت بازار بازاریابی ,نتایج ,موارد ,میخواهید ,آمده ,بدست ,بدست آمده ,تلفن همراه ,نتایج بدست ,چگونه بازاریابی ,ارزیابی نتایج منبع
درباره این سایت